Blog

Usługi naprawcze i gwarancja na wyposażenie AGD – podstawowe informacje

Aktualnie kupno nowego wyposażenia AGD jest o wiele bardziej korzystne niż jego naprawa, jednak czasem takie rozwiązanie nie jest najlepsze, tym bardziej że dużo elementów wyposażenia posiada okres gwarancyjny na 2, a nawet 5 lat. Warto więc pomyśleć co robić w przypadku uszkodzenia sprzętu AGD.

Serwisy działające lokalnie oraz reklamujące się w Internecie

Świetnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług lokalnej firmy naprawiającej sprzęt AGD. Dostarczenie urządzenia do serwisu nie zajmuje wiele czasu, a oprócz tego użytkownicy mogą mieć pewność, że pracownicy serwisu przyjadą do ich miejsca zamieszkania w celu naprawy sprzętu na miejscu. Wybierając serwis, należy zwrócić uwagę na rekomendacje innych klientów, które można znaleźć w sieci.

Jakie są cechy specjalistycznego serwisu Artykułów Gospodarstwa Domowego?

Bardzo ważną sprawą jest korzystanie z usług firm serwisowych, które zatrudniają specjalistów o potwierdzonym doświadczeniu oraz odpowiednich kwalifikacjach. Doskonałym wyborem są firmy, w których działają ludzie specjalizujący się konkretnych typach urządzeń. Tacy fachowcy mogą pochwalić się perfekcyjną znajomością sprzętu i umiejętnościami niezbędnymi do skutecznej naprawy. Ważne jest też korzystanie z usług uczciwych przedsiębiorstw, które korzystają z oryginalnych części najwyższej jakości. Dobrze jeśli firma specjalizująca się w naprawie udziela gwarancji na swoje usługi.

Co warto wiedzieć na temat gwarancji na wyposażenie AGD?

Klienci kupujący urządzenia AGD powinni uważnie przeczytać kartę gwarancyjną, w której przedstawiony jest rodzaj oferowanych napraw oraz ich ilość. Bardzo często Artykuły Gospodarstwa Domowego objęte są gwarancją kilkumiesięczną lub nawet na kilka lat. Oznacza to, że w sytuacji wystąpienia awarii podczas obowiązywania gwarancji, klient jest uprawniony do roszczeń. Zwykle uznanie reklamacji jest związane z wymianą albo naprawą wyposażenia na koszt sprzedawcy. Rzadziej zwracane są pieniądze – z taką sytuacją możemy się spotkać, jeśli naprawa albo wymiana jest niemożliwa albo jest zbyt kosztowna. Wielu sprzedawców oferuje dodatkowo płatną możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *